شهید نظــام اسحـــاقی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید نظــام اسحـــاقی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید نظــام اسحـــاقی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام نظام اسحاقی از شهدای دانش آموز شهرستان نوشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : وجیه الله
تاریخ تولد : 1347/10/20
تاریخ شهادت : 1364/11/22
محل تولد : نوشهر
گلزار شهدای نیمور نوشهر
نحوه شهادت : ترکش به سر و صورت
محل شهادت : اروندرود - عملیات والفجر 8
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

وصیت نامه شهید نظام اسحاقی

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ
ازمرگ من نگران نباشید زیرا نزد خدای منان زنده هستم وروزی می گیرم فقط جسم من از میان شما رفته است از مرگم ناراحت نباشید امیدوارم خدا مرا از همان بندگان شهیدش قرار دهد.مرگ پایان زندگی نیست بلکه هیچ  قطره ای در مقیاس حقیقت در نزد خدااز قطره خونی که در راه خدا ریخته شود بهتر نیست.من میخواهم بااین قطره خون به معشوقم برسم که خداست جان من هدیه ای برای امام امت  خمینی بت شکن ودر راه خداست.این پیام یک شهید است که جهاد دوچیز را در بر می گیردیکی خون که شهید می دهددیگری پیام شهید که باید به همه نقل شودبه پدرم بگویید که دیگر پیش جدکان سرشکسته نیستیم چون پسر من راهی را رفت که حسین وسلاله اش رفته اند.انسان با مردن نابود نمی شود بلکه ازاین جهان به جهان آخرت انتقال می یابد مرگ یک امر طبیعی وکاملا عادی است ونباید مورد ترس ووحشت قرار گیرد به خانواده وبستگانم توصیه می کنم دست از انقلاب وامید مستضعفان نکشیدمادر جان اگر مرا ندیدی حلالم کن خود بهتر می دانی که من از اوائل پا گرفتن انقلاب در تمامی موارد می خواستم سهمی داشته باشم مادر جان بعداز شنیدن خبر من اشک نریزید.

۹۵/۰۶/۰۴ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

میثم میثم partchap partlist
dar zemn
LIKE!!!!!! be :وصیت نامه شهید نظام اسحاقی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی